我的简介

我的照片
恶魔之夜... 天空深红色... 星月全闪开... 那时... 你只能静静地... 等待我的到来... 我是... 暗黑天行者 怀念当初有个会陪我谈心事的朋友...

2011年8月6日星期六

wat a day~

hmm..
its friday~
so tired...
but..
still nid to stay along with frens~^^

i'm glad that i got a fren likewise me.lol
hope that my dream will come true..<3 'The Elements' my fren... see u edy... >.<

tonight...
likewise what i usually do..
try to get in the topic..
and luckily i done it =D

alright..
back to blog edy..
soooo many things gotta change...

today..
it was the 1st time..
i duno wat to do..-___-

haiz...
my fren..
why ur choices is that..
nvm...
knew edy..
but..
i hope to not to giv up =D
sry.. =D

记得你的笑容
记得你的样貌
记得你的形态
记得你的宽容
记得你的好心
记得你的宽恕
最重要的是...
记得你的名字<3

无尽的思念...
还在脑海里盘转..
想着...
几时才能得到你
人山人海中,
只能看见你的背影..
虽然说,
我的抉择可能是不对的,
但是。。。
不去珍惜,不去试一试,
就不会知道结果...
哪怕就伤心多一次,
对我来说
很值得...

我。。默默的喜欢你了。

没有评论:

发表评论